Лили Иванова: Самотен се чувства само глупакът!




Лили Иванова: Самотен се чувства само глупакът!
Незалязващата звезда на българската естрада Лили Иванова в тв интервю се изповяда, че обича самотата. Тя каза, че онзи, който се чувства самотен, е пълен глупак.
„Самотата ме зарежда и затова я обичам толкова много“, лаконична бе Лиленцето Пиленцето.
Тя бе категорична, че не прощава на тези, които са я наранили, не дава втори шанс на лъжците, но колкото и да е обидена, никога не отмъщава.
“Отдавна можех да си тръгна от България, но аз съм тук. Българската публика ме създаде и затова останах“, разкри Лили, но допълни, че може би ще кара старините си някъде в чужбина, тъй като тук „някои персони“ постоянно я атакуват.
За певицата достойните българи не са много и според нея в този списък могат да се изредят имената на футболните легенди Христо Стоичков и Димитър Бербатов.
„Те станаха жертва на своята известност и на съвременното общество“, бяха думите на изпълнителката на „За тебе бях“.
Лили Иванова за капак призна, че не е красавица, но въпреки това се стреми да изглежда добре.
„Не съм красавица, но се старая да поддържам външния си вид“, отрони 72-годишната певица.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар