Краси Ранков лепил плочки всякакви




Краси Ранков

Краси Ранков изненадващо призна, че няма никакво обяснение за огромния успех на „Стъклен дом“

Актьорът няма предположение за огромния зрителски интерес, въпреки че е наясно, че са били вложени доста средства в продукцията. „Наистина, събран е талантлив и амбициозен екип, но чак толкова не сме очаквали“, довери актьорът. Той споде­ля, че си има една любима реплика от сериала „Всеки шут отзад е крачка напред“.
Оказа се, че Ранков има доста дълъг списък с професии, които е упражнявал, преди да удари звездният му час с ро­лята на частния охранител Ставрев. Любимецът на зрителите е работел ка­то капитан на кораб, водопроводчик, сервитьор, плочкаджия и фаянсаджия. „Лепил съм плочки всякакви, които след мен обаче не са падали” – доверява сегашната звезда от „Стъклен дом”.
Краси Ранков обяснява, че първо като плочкаджия се пробвал на вилата си в Балчик и опитът се оказал успешен. „Баща ми заключи, че няма да умра гладен“, шегу­ва се актьорът. Като капитан на кораб се подвизавал, след като служил две години във флота като рулеви и се сдобил с гражданска специалност. Впоследствие станал капи­тан на учебния кораб в Балчик. Актьорът е бил и асистент в НАТФИЗ в продължение на 8 години.
Краси Ранков сподели, че се радва на уважението на всички охранители и катаджии в страната. „Като ме спрат катаджии, ме поздравяват със: Здраве желаем, старши!” – доверява актьорът.
Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар