Кали: Има бездарни колежки, които ме дразнят!




Кали: Има бездарни колежки, които ме дразнят!
Откакто е в „Пайнер“, фолк певицата Кали смени рязко държанието си. Преди това тя критикуваше и обиждаше наред колежките си, но вече няма и помен от този й период.
„Аз никога не съм ги мразила! Дразнили са ме понякога, когато съм си позволявала да кажа някои неща. Към днешна дата си намирам начин и тези, които са ме дразнили, да ги оправдая. Но не може да не те дразни някаква абсолютна бездарница побутната оттук-нататък, с малко пластика и с малко повече пари, и да ми заема челните места на класациите… Тъпо е, дразня се жестоко и винаги ще се дразня. Продължава да има такива хора – и онова, което съм постигнала към днешна дата, е да ги игнорирам и да не им обръщам внимание“, коментира Кали пред „Нов фолк“.
Тя добавя, че сега никой не й е сложил катинар на устата, а напротив – когато отишла в „Пайнер“, получила една висока оценка за това, че може адекватно да изкаже мнението си, че има позиции по различни въпроси… „Никога не са ми казвали: ще бъдеш такава или такава, или такава. Напротив, кефят ми се, че мога да говоря“, отбелязва доволно изпълнителкат на хита „Като те почна“.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар