Райна: Глория е изкуствено творение на пластичните хирурзи!





Райна: Глория е изкуствено творение на пластичните хирурзи!
Чаровната фолк изпълнителка Райна, която ненавижда пластичните операции, твърди, че Глория е изкуствено творение на хирурзите, пише в. „Шок“. За разлика от почти всички свои колежки в бранша, звездата няма никакви корекции по тялото си, защото вярва, че чрез едно подобно „подобрение“, човек губи своята самоличност. Тя е убедена, че красотата идва отвътре и затова нито един хирург не може да дари една жена с красота и вечна младост.
Глория е изкуствено творение на хирурзите
„Защо всички тези жени искат да унищожат част от самите себе си? Ето, например Глория. Тя е много добра професионалистка, но не е себе си. Тя е изкуствено творение на хирурзите. Дали въобще знае как би изглеждала, ако се беше оставила на природата? За мен това е нездраво поведение. Аз самата съм си счупила носа веднъж като малка, но през ум не ми е минавало да отида и да си го „оправя“, защото той е част от това, което съм“, са думите накрасавицата.

Райна наистина изглежда добре и без хирургическа намеса и едва ли това ще се промени с напредването на възрастта й. Истинската красота
 
на човека и самото му излъчване, нито могат да се „стегнат“, нито пък „уголемят“ или „смалят“.
Източник kliuki.bg



1 коментара:

Anonymous каза...

харесвам Райна,но повече харесвам Глория,така че...

Публикуване на коментар