Любовните откровения на актьора Нихат Алтънкая



актьора Нихат Алтънкая
Неотдавна в турския печат се появи материал, озаглавен Любовните откровения на актьора Нихат Алтънкая от турския сериал "Листопад". Турският актьор и фотомодел Нихат Алпту Алтънкая, изключително популярен сред нежния пол, разказа за началото на любовния си роман с Дениз Чакър, актрисата от сериала "Листопад”.


"В последно време моите поклонници се вълнуват от един въпрос, защо жените ми обръщат толкова голямо внимание? Те ме считат за мачо. Наистина аз съм харизматичен мъж. Достатъчно е да се гледат моите участия в "Yaprak dökümü" и "Dudaktan Kalbe". Моята харизма е придобито качество. Но искам да си призная, че изиграната от мен роля на богатия бизнесмен Левент Тунджел стана популярна благодарение на Ферхунде. В сериала аз си "отмъстих" на самодоволната Ферхунде за всичките злодеяния. Именно това привлича моите поклоннички. С една дума, Ферхунде ме направи популярен" разказва Нихат Алпту.


Нихат Алтънкая от турския сериал "Листопад"

Екранната любов на Левент и Ферхунде прерасна в реална, която продължава вече 2 години. Но актьорът отказва да коментира своя личен живот, независимо че папараците го снимат доста често с Дениз Чакър.


Източник listopad-bg.blogspot.com



0 коментара:

Публикуване на коментар